//
you're reading...
Uncategorized

Een Word blog

Wow… een blog schrijven via Word en dan ook nog connected met WordPress…

Even testen hoe dat gaat?!? Misschien is dit dan wel een manier om mijn blog weer eens wat actiever te gaan gebruiken… Uiteindelijk zijn blogs best leuk om te lezen bij sommigen dan omdat die in staat zijn erg boeiend te schrijven en anderen meestal eigenlijk niet… Nu vraag ik me af of ik boeiend kan schrijven… ik denk het eigenlijk niet… ga het toch maar weer eens proberen…

Onderwerpen die door mijn hoofd schieten zijn natuurlijk iets over social media en allerlei leuke tools, maar ook Twitter en wat daar allemaal gebeurd… of mijn autokeuze, of mijn laptopergernissen, of android of iPhone of of of of

We zien wel…

About eisema

I'm just a nice guy all over the internet

Discussion

2 thoughts on “Een Word blog

  1. Hej Henkie….wel leuk hoor dat je weer gaat schrijven….ik vind het leuk om je dagelijkse beslommeringen, ergenissen en wat dan ook na te lezen….

    Have a nice weekend……

    Posted by Elsepels | 25 February 2011, 21:45
  2. Ik zeg: DOEN !!!

    Posted by Lekkere Taarten | 1 March 2011, 19:51

Leave a Reply

